ثبت هرگونه سفارش یا تراکنش مالی در فروشگاه اینترنتی سی ان سی کالا به معنی پذیرش قوانین و شرایط زیر است. لزفا، قبل از هرگونه اقدامی، قوانین مندرج در این صفحه را مطالعه کنید.
اطلاعات خریدار
خریدار باید هنگام ثبت سفارش کالا، آدرس دقیق و کامل پستی و کد پستی را به همراه مشخصات خود وارد کند. دقت کنید شماره تلفن و ایمیلی که وارد میکنید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت. در نظر داشته باشید، در صورت عدم وارد کردن اطلاعات صحیح در حساب کاربری، هرگونه تاخیر، اشتباه، برگشت مرسوله یا ضرر مالی متوجه خریدار خواهد بود و مجموعه مسئولیتی در این زمینه ندارد.
قیمتها و موجودی کالاها
تمام قیمتها و موجودی کالاهای درجشده در سایت، صحیح و بهروز هستند. در صورتی که قصد دارید قطعهای را بهصورت عمده سفارش دهید، باید قبل از سفارش حتما با تیم پشتیبانی CNCKALA هماهنگ شوید. بهتر است بدانید، در صورت تغییر قیمتها، سفارشاتی که قبل از تغییر ثبت شدهاند، مشمول قیمتهای جدید نمیشوند؛ مگر اینکه قیمت درجشده در سایت حاصل خطای انسانی باشد که در اینصورت به شما اطلاع داده خواهد شد.
نحوه سفارش
برای ارسال دقیق و به موقع کالا بهتر است سفارشتان را به صورت آنلاین ثبت کنید؛ اما در موارد خاص، میتوانید به صورت حضوری و تلفنی نیز سفارشتان را ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد فروش CNCKALA تماس بگیرید.
ارسال سفارش
در صورت ثبت سفارش و پرداخت آنلاین، سفارشات شما برای محصولات موجود، طی 24 ساعت کاری آماده و مطابق با روش انتخابیتان برای دریافت مرسوله ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید که هزینه ارسال و بستهبندی سفارش نیز بر عهده مشتریان است که در مرحله ثبت سفارش ثبت میشود.
در نظر داشته باشید، قبل از تحویل مرسوله به پست، پیک، تیپاکس یا باربری توسط مجموعه، در صورت داشتن تغییر در روش ارسال میتوانید با واحد فروش ما تماس بگیرید. در غیر این صورت، بستهتان با توجه به روش انتخابی هنگام سفارش برای شما ارسال خواهد شد.
مسولیت بستهبندی سفارش تا تحویل به پست، پیک، تیپاکس و باربری به عهده مجموعه است که پس از آن کلیه مسولیتها بر عهده خریدار خواهد بود.
روش های پرداخت
برای سهولت پرداخت وجه میتوانید از روشهای مختلف پرداخت (پرداخت آنلاین، کارت به کارت، واریز وجه بین بانکی پایا و پرداخت نقدی در محل فروشگاه) استفاده کنید. در صورتی زمان دریافت سفارش برای شما مهم است و باید در سریعترین زمان به دستتان برسد، پیشنهاد ما پرداخت از طریق درگاه اینترنتیست. در غیر اینصورت باید تا حداکثر 24 ساعت نسبت به پرداخت اقدام کنید و اطلاعات پرداخت را بلافاصله به بخش حسابداری و مالی ارسال کنید.
در صورت عدم ارسال در زمان مقرر، سفارش شما لغو خواهد شد و سی ان سی کالا هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
پيگيری سفارشات
پس از ثبت سفارش، وضعیت سفارش شما به صورت «در دست اقدام» نمایش در میآید که پس از بستهبندی و ارسال، به «ارسالشده یا اقدامشده» تغییر میکند. در اینصورت، کد رهگیری مرسوله و آدرس سامانه رهگیری مرسولات پستی (سایت اداره پست) نیز درج میشود. شما میتوانید وضعیت ارسال سفارشتان را از طریق لینک درجشده یا تماس با شرکت باربری مربوطه، وضعیت سفارشتان را پیگیری کنید.
تعویض کالای معیوب
پس از دریافت بسته، ظرف مدت 24 ساعت فرصت دارید پس از مطالعه شرایط و قوانین عودت یا تعویض کالا، نسبت به تعویض یا مرجوعی کالا اقدام کنید.
لغو سفارشات
مشتریان تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش فرصت دارند، در پنل کاربری خود اقدام به لغو سفارش و دریافت وجه کنند. پس از زمان مشخصشده در صورتی که کالا از بستهبندی خارج نشده است میتوانید پس از هماهنگیهای لازم با واحد پشتیبانی مجموعه، مرسوله را به فروشگاه بازگردانید. در غیر اینصورت میتوانید قبل از ارسال، با واحد فروش CNCKALA تماس بگیرید و نسبت به لغو سفارشتان اقدام کنید.
لازم به ذکر است، در صورتی هزینه سفارش بازگردانده خواهد شد که صحت و سلامت کالای ارسالشده و مواردی که در قوانین مرجوعی به آنها اشاره شده است، تایید شده باشد.
آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته
سفارشات ارسالي توسط مجموعه، تا جاي ممكن محكم و با ايمني بالا بستهبندي ميشوند؛ اما با با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روشهاي ارسال، بستههایی که آسیب میبینند شامل بیمه اولیه شرکتهای باربری و پرداخت خسارت توسط فروشگاه نمیشوند.
پیش فروش کالا
در صورتی که کالایی در انبار فروشگاه موجود نباشد، به مراتب امکان سفارش کالا نیز وجود نخواهد داشت؛ اما، میتوانید کالای مورد نظرتان را پیش خرید کنید. توجه داشته باشید که قیمت نهایی کالا با توجه به تعرفه گمرک و نرخ ارز محاسبه و به شما اطلاع داده میشود.
اعتبار پيش فاكتور
اعتبار پیش فاكتور ثبت شده برای پرداخت، تا سه روز بعد از ثبت سفارش است و پس از اين مدت اعتبار آن منقصی خواهد شد.